Strona główna
Internet
Tutaj jesteś

Sposób na masową wysyłkę newslettera

29 października 2021 Sposób na masową wysyłkę newslettera

Prowadzisz własne przedsiębiorstwo? A może dopiero planujesz otworzyć swój biznes? W obu przypadkach ważne jest, aby aktualizować swoje usługi i docierać z ofertą do klientów. Sprawdź, w jaki sposób najłatwiej to zrobić!

Narzędzie do komunikacji i sprzedaży online

Jeśli Twoja firma właśnie wypuszcza nowy produkt, realizuje ciekawy projekt czy poszerza swoje usługi i zależy Ci na tym, aby Twoi klienci zostali poinformowani, dobrym pomysłem jest kampania mailingowa. Email marketing to nowoczesny i prosty sposób na promowanie swoich usług czy produktów, informowanie o zmianach oferty klientów, ale też pracowników. Możesz oczywiście samodzielnie opracować szablon i zgromadzić wszystkie adresy emailowe, na które wiadomość ma trafić, jednak jeżeli zależy Ci na czasie oraz jakości takiego newslettera możesz skorzystać z gotowych rozwiązań. Z takich właśnie usług możesz skorzystać za pośrednictwem strony Freshmail.pl. Freshmail to program do mailingów i newsletterów, z którego korzysta wiele przedsiębiorstw. Pozytywne opinie klientów, z którymi można zapoznać się na stronie internetowej oraz wielokrotne nagrody w konkursach branżowych potwierdzają wysoką jakość usługi.

Intuicyjny email marketing

Jeśli oferta Freshmail Cię zaciekawiła, możesz testować program przez 14 dni za darmo. Przygotowanie kampanii mailingowej jest bardzo proste i nie zajmuje wiele czasu. Freshmail udostępnia swoim klientom setki gotowych szablonów maili oraz intuicyjne narzędzia do edycji czy optymalizacji wiadomości. Dzięki temu przygotowany newsletter z pewnością przykuje uwagę odbiorców. Z tego rodzaju usługi z powodzeniem korzystać mogą firmy z branży e-commerce, ale także developerzy czy organizacje pozarządowe. Freshmail stara się wsłuchać w potrzeby użytkowników, dlatego też oprócz możliwości testowania różnych szablonów zapewnia też opcję śledzenia raportów. Jest to bardzo istotne z punktu widzenia usługodawcy – w zależności od rezultatów podejmowanych kroków może modyfikować swoje działania w przyszłości, tak aby lepiej trafić w oczekiwania odbiorców. Freshmail jest prosty w obsłudze i bardzo intuicyjny – nawet jeżeli nie masz doświadczenia z email marketingiem, z łatwością odnajdziesz się w proponowanych rozwiązaniach. Łatwa obsługa systemu, troska o bezpieczeństwo danych osobowych oraz możliwość zbudowania bazy subskrybentów to czynniki, dzięki którym Freshmail cieszy się dużym zainteresowaniem. Co ważne – baza odbiorców może być segmentowana w zależności od płci odbiorców, zainteresowań czy lokalizacji, dzięki temu można tworzyć sprecyzowane newslettery, skierowane do określonej grupy adresatów.

Redakcja kultura20.pl

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Sposób na masową wysyłkę newslettera
Sposób na masową wysyłkę newslettera
Sposób na masową wysyłkę newslettera

Jesteś zainteresowany reklamą?