Prowadzisz własne przedsiębiorstwo? A może dopiero planujesz otworzyć swój biznes? W obu przypadkach ważne jest, aby aktualizować swoje usługi i docierać z ofertą do klientów. Sprawdź, w jaki sposób najłatwiej to zrobić!
Narzędzie do komunikacji i sprzedaży online
Jeśli Twoja firma właśnie wypuszcza nowy produkt, realizuje ciekawy projekt czy poszerza swoje usługi i zależy Ci na tym, aby Twoi klienci zostali poinformowani, dobrym pomysłem jest kampania mailingowa. Email marketing to nowoczesny i prosty sposób na promowanie swoich usług czy produktów, informowanie o zmianach oferty klientów, ale też pracowników. Możesz oczywiście samodzielnie opracować szablon i zgromadzić wszystkie adresy emailowe, na które wiadomość ma trafić, jednak jeżeli zależy Ci na czasie oraz jakości takiego newslettera możesz skorzystać z gotowych rozwiązań. Z takich właśnie usług możesz skorzystać za pośrednictwem strony Freshmail.pl. Freshmail to program do mailingów i newsletterów, z którego korzysta wiele przedsiębiorstw. Pozytywne opinie klientów, z którymi można zapoznać się na stronie internetowej oraz wielokrotne nagrody w konkursach branżowych potwierdzają wysoką jakość usługi.
Intuicyjny email marketing
Jeśli oferta Freshmail Cię zaciekawiła, możesz testować program przez 14 dni za darmo. Przygotowanie kampanii mailingowej jest bardzo proste i nie zajmuje wiele czasu. Freshmail udostępnia swoim klientom setki gotowych szablonów maili oraz intuicyjne narzędzia do edycji czy optymalizacji wiadomości. Dzięki temu przygotowany newsletter z pewnością przykuje uwagę odbiorców. Z tego rodzaju usługi z powodzeniem korzystać mogą firmy z branży e-commerce, ale także developerzy czy organizacje pozarządowe. Freshmail stara się wsłuchać w potrzeby użytkowników, dlatego też oprócz możliwości testowania różnych szablonów zapewnia też opcję śledzenia raportów. Jest to bardzo istotne z punktu widzenia usługodawcy – w zależności od rezultatów podejmowanych kroków może modyfikować swoje działania w przyszłości, tak aby lepiej trafić w oczekiwania odbiorców. Freshmail jest prosty w obsłudze i bardzo intuicyjny – nawet jeżeli nie masz doświadczenia z email marketingiem, z łatwością odnajdziesz się w proponowanych rozwiązaniach. Łatwa obsługa systemu, troska o bezpieczeństwo danych osobowych oraz możliwość zbudowania bazy subskrybentów to czynniki, dzięki którym Freshmail cieszy się dużym zainteresowaniem. Co ważne – baza odbiorców może być segmentowana w zależności od płci odbiorców, zainteresowań czy lokalizacji, dzięki temu można tworzyć sprecyzowane newslettery, skierowane do określonej grupy adresatów.